24 Ağustos 2012 Cuma

BİRİKTİRDİM GÖZLERİNİ


Gül diye biriktirdim senin gözlerini
Belki yaslanacak son bir anı olur diye
Kıyamadım gerçekte geçen anıların güncesine
Yakamadım yanmaktan  korktum belirsiz

Teslim olmuş bir şehrin son lüksüyüm 
Zayıflıyor şimdi sensiz her bir tümce
Her bir kent her bir gök kederiyle
Ve birileri var seçilmek için içimde

Tanrım ne olur affet şu küçük kenti
Onu sevdiğim için
Çocuk veremesen bile
Benim kalbimi doldurdu sevgisi derin bir aşiretle

Tanrım ne olur affet şu küçük beni
Onu sevdiğim için ……………………

Sekizde sekiz hatalıyız
Affedilmek için kuyruğa bile girmedik üstelik
Ne cumaları namaza gittik
Nede pazarları kiliseye günah çıkartmak için
Nede çarşambaları sinegoğa hahamlar için

Biz bir masaldık rüyaydık seviyorduk yoktuk
Tanrıda biliyordu bende …..
Bende biliyordum seninle birlikte
Seviyordum seni yetmez mi ?

Ediyordu aşkımız toplamda yedi okyanus
Boğulmak için ……
İkimize yetmez mi ? …………………………..

Cengiz Gökoğlu 15 temmuz 2007 ………. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder