24 Ağustos 2012 Cuma

NAFİLE ....


Kızlar çalışıyorlar .......
Atilla hoca gelecek diye .....
Ramazanda güzel iftariye , bence hepsi nafile ...
Resul uzanmış koltuğa , elinde kel bir cigara ... gözleri karın üstünde .... bence hepsi nafile ...

Nafile .....
Nafile ... ,
Nafile... 
Nafile .............

Kızlar çalışıyorlar ....
Ben sarhoşum yine bu gece ...
Resul bana bakıyor , dengesizlik yapmamam için ...
Seni düşlüyorum sabah ezanından korkan güzelim 
Vizeler beni yakıyor , Karamana yine kar yağıyor ....

Nafile .... 
Nafile ... 
Nafile ...
Nafile ..... 

Kızar bakınıyorlar ...
Ben yine çok sarhoşum ... 
Yasemin neden ağlıyor , fazla kilo koymaz ona ...
Melih boşa bakıyor , hiç acıması yoktur insana ...
Erhanla içiyorduk , Polis bastı doğrulduk .....
Yan komşu kendini asmış ... Yine ölmeyi başaramamış...
Karamana kar yağıyor , bence hepsi nafile .....

Nafile .... 
Nafile .... 
Nafile ..... 
Nafile ..... nafile ..... 

C. GÖKOĞLU .... kARAMAN ZAMANLARI ......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder