24 Ağustos 2012 Cuma

ÇOK UZUN ZAMAN ÖNCE.....


Çok uzun zaman önce kibritten hayaller biriktirirdim baş ucumda …
Lakin bir gün annem engelledi kağıttan uçakları yakmamı milli bayramlarda …

4 temmuz kimin umurunda dedi çocuk çelikten düzelmeyi uman dişlerini bileyerek …
Çok çekikti gözleri pek te ahlaksız
En azından kim olduğunu bilerek yaladı elma şekerini ….

O aaaahhhh ben senin düşlerinden tatmadım
O Ahhhh ben senin kölende değilim ..
O ahahahaa ben seni sömürmüyorum sever gibi görünerek …

Çok uzun zaman önce bıraktım hayalden gemilerimi
Ben birleşmiş milletler of cumhuriyeti de değilim üstelik kimseye fosfor bombasıda satmadım henüz
Annem engelledi direniş güncelerimi 6 yaşında devlet dairesinde malzeme ofisinin kağıtlarından f 16 yaparken …

O ahhhh seni sevmiyorum üstelik
O ahhhhhh seni altıma almak istiyorum ..
O ahhhahah senin kıvranmanı görüyorum acımıyorum ama ….

Şimdi benimle uğraşıyormuşsun …
Çok hoşuma gitti dostum ben ölmeye alışık olan bir topluluktan geliyorum ölmek ise sıradan bir şey bizim gibiler için … ama sen bunu bilmiyorsun …
Pekte çekik gözlerim işaret etmiyor tanıdığın hiçbir tümceyi .. belkide ölürken gülüyorum … hiç dikkatini çektimi …

Senin dediklerini hatırlıyorum dünya daha güzel olacaktı .. hep beraber yaşayacaktık .. gelişecektik üstelik sen boktan bir fosilin don yağına satmaya kalkmadan ülkemi …

Seni biliyorum ….
Seni biliyorum … seni hep bildim … seni izliyorum ..
Dişlerim gıcırdıyor bir Sibirya kaplanı gibi …

Cengiz Gökoğlu … 2009 eylül … 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder