24 Ağustos 2012 Cuma

ŞU SONBAHAR YAĞMURLARI.......


Şu sonbaharda gelen yağmurları bilirsin .....
İlk o götürmüştü benden beni , seni senden ne kadarda anlamsız vuruyor taneleri 
tom tom tom tom tom diye dama pencereye artık uyuyamadığımız her geceye 
Asla unutmuyor aşağılık tavırlarımızı ......

Annem herkes gibi yap dedi ,  Babam bu dünyanın kuralı bu .......ve sonbahar yağmurları tom tom tom 
Olmak istemiyorum o aşağılık sancının yankısı ......
Süleyman sünnete karşı yahudiler süleymana bizimkiler herkese .....
Latex duvarlarına teğet geçiyorum düzgün bir dünya hayal edebilmeyi düşlerken....

Artık iki kişinin yanyana gelmesinin suç olduğu bir dünyada yaşıyoruz , elveda bahar yağmurları elveda sulu güneş elveda karıcığım elveda .....
Bu da her mevsim elim şeyimde gezeceğim demektir şeyimde matematiksel olarak cebimde ....  Annem onlar gibi yap dedi Babam uyum sağla bu dünyanın ederi bu .....

Bende topladım insanlığı ederimiz sıfır şu sonbahar yağmurları..........

Ne esaslı kadınsın benimle birlikte olduğun halde benden para bile  almadın organizeydik oysa ki   kalp , böbrek , dalak sakatat ......
Eşeyli üremeyi bırakalı çok olmuştu oysa ki şu sonbahar yağmurları ...
Olmak istemiyorum dedim..... şu aşağılık insanların yansı sı ve dikkatle izlerken para üstünü alan yaşlı kadını .......
İşte bitiyor mahcubiyet kendimiz olmayı düşlerken , olmak istemiyorum artık yağmurlar vuruyor tükeniyoruz ....

ve yine şu sonbahar yağmurları ....... ağlarken gülerken artık olmak istemiyorken ....

Cengiz Gökoğlu ........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder